وبلاگ

۹ نکته درمورد خرید اینترنتی!!!

۹ نکته درمورد خرید اینترنتی!!! ۱-  شخصی که با او معامله می کنید، را بشناسید.  ●  قبل از این که خریدی انجام دهید، آدرس و شماره تلفن واقعی فروشنده اینترنتی را بررسی کنید و نسبت به صحت آن اطمینان حاصل نمایید. به این منظور که اگر بعداً برای شما سوالی پیش بیاید و یا به مشکلی برخورد کنید، این آدرس و شماره تلفن در دست شما است و می توانید به آنها مراجعه کنید. ۲- کالائی را که در حال خرید آن هستید، بشناسید. ●  یک نسخه نهایی از شرایط و ویژگی های محصول را که فروشنده تهیه کرده است،...

ادامه مطلب

برندبوک؟!

برند بوک (Brand Book) یا کتابچه برند چیست و چه اِلِمان‌هایی دارد؟ تصور کنید که شخصی به شما یک کارت ویزیت بسیار شیک و شکیل را می‌دهد و از شما می‌خواهد که به همکاری با او فکر کنید. شما هم کارتش را می‌گیرید و وب‌سایت، بروشورها، تصاویر و… او را بررسی می‌کنید؛ اما…! بعد از این گشت و گذار، حس فردی را داریم که انگار به او آدرس اشتباهی داده‌اند! انگار به ما دروغ گفته‌اند؛ انگار صاحب کارت یک شخص است و صاحب وب‌سایت، فردی دیگر! حس می‌کنیم همان کیفیتی را که از کارت ویزیتش می‌بینیم، مثلا در وب‌سایتش نمی‌بینیم...

ادامه مطلب

مشاوران تبلیغاتی

  تاثیر مشاور تبلیغاتی در مسیر موفقیت شرکت ها برای اینکه تبلیغ از کارایی و اثربخشی لازم برخوردار باشد لازم است که فعالیتهای تبلیغاتی بر اساس یک برنامه تبلیغاتی مناسب انجام پذیرد. برنامه تبلیغات به ما کمک می‌کند تا با پیمودن مسیری درست به نتیجه‎ای قابل قبول دست یابیم. مدیران یک شرکت نیازمند آن هستند که درکی مناسب از مقوله بازاریابی و تبلیغات داشته باشند و نیز بدانند تبلیغات اساساً یک سرمایه گذاری برای شرکت آن ها محسوب می شود. حرکت در این مسیر به جز با داشتن یک مشاور حرفه ای امکان پذیر نیست.در این میان مشاور تبلیغاتی در ابتدا، راهکارهایی...

ادامه مطلب

تیزر تبلیغاتی و تاثیرات آن

تیزر تبلیغاتی چیست؟ تیزر در اصطلاح به رفتاری اطلاق می شود که با نمایش موضوعی، حس کنجکاوی در بیننده ایجاد شود، اما در کل تیزر تبلیغاتی یک تکنیک برای معرفی محصول و خدمات در رسانه های دیجیتال است. تیزر های تبلیغاتی معمولا در ابتدا حس کنجکاوی بیننده را تحریک می کنند. اینکه تبلیغ برای چی است؟ پیام تبلیغ چیست؟ آیا قرار است محصولی فروخته شود یا خیر؟ برند تبلیغ دهنده کیست ؟ و… همه ی اینها شما را در حالت کنجکاوی قرار می دهد تا در انتهای تیزر شما به همه جوابها برسید و پیام تبلیغ را دریافت کنید.  ...

ادامه مطلب

موج تبلیغاتی و تاثیرات آن

چگونه یک موج تبلیغاتی پر سر و صدا ایجاد کنیم؟ به عنوان یک استارت‌آپ یا کسب و کار کوچک، یکی دیگر از روش های موثر بازاریابی و معمولا کم خرج ترین و منطقی ترین راه تبلیغ محصولات و خدمات، اطلاع رسانی و آگاه کردن مشتریان احتمالی از طریق رسانه های محل کسب و کارتان است. انتشار مطلب درباره شما و کسب و کارتان در روزنامه ها و مجلات محلی خیلی ساده تر از روزنامه ها، مجلات و شبکه های تلویزیونی کشوری و ماهواره ای است.اضافه بر این، به احتمال زیاد، همشهریان شما اولین و وفادار ترین مشتریان شما هستند. به عبارت دیگر...

ادامه مطلب

تفاوت بازاریابی و تبلیغات

تفاوت بازاریابی و تبلیغات چیست؟ افراد زیادی هستند که بازاریابی و تبلیغات را جدا از هم نمیدانند و از هر دو کلمه به یک منظور استفاده میکنند. با این که هر دو با اهمیت و اساسی هستند و تاثیر بالایی بر موفقیت تجارت شما دارند ولی مفاهیم متفاوتی از یکدیگر دارند. شناخت صحیح تفاوت بازاریابی و تبلیغات و بکارگیری صحیح هرکدام بر پیشرفت شما تاثیر گذار خواهد بود. تبلیغات چیست؟ معرفی و نمایش خدمات یا محصولات شرکت شما به مشتریان کنونی و بالقوه؛ با پرداخت پول و از طریق شرکتها و فرصتهای جانبی مانند سایتهای اینترنتی و بیلبورد را تبلیغات...

ادامه مطلب

لوگو و اهمیت آن در کسب و کار

تعریف لوگو: لوگو یک نشانه گرافیکی است که می تواند به صورت علامت، سنبل ،نوشتار و یا ترکیبی از اینها طراحی شود لوگو توسط شرکت های تجاری،سازمان ها یا افراد استفاده میشود تا به این طریق نوع خدمات و اهداف ،شغل و محصولاتشان را سریعتر به مخاطب معرفی کنند.     انواع لوگو: لوگو را میتوان براساس استفاده از عناصری چون نوشتار، شکل ،آیکون و ترکیب آنها طراحی کرد.لوگو به سه گروه کلی تقسیم میشود: 1_استفاده از تصویر(آیکون، سمبل ،پیکتوگرام) 2_استفاده از نوشتار(مونوگرام ،لوگو تایپ،ورد مارک،تایپ بیس) 3_ترکیب نوشتار و تصویر(لوگوی ترکیبی)       ویژگی های یک لوگوی خوب:...

ادامه مطلب

ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئو

  ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی چیست؟ بازاریابی ویدئویی را می‌توان جزء یکی از مهم‌ترین و اثربخش‌ترین روش‌های بازاریابی محتوایی به شمار آورد. محتواهای بصری همواره به دلیل تاثیرگذاری بیشتر، مورد توجه بشر قرار گرفته است. محتواهای بصری به سادگی پیام و مفهوم مورد نظر را به مخاطب منتقل می‌کنند و در ذهن ماندگارتر هستند. هر برندی به استراتژی بازاریابی ویدئویی نیاز دارد و این مسئله جدیدی نیست. چیزی که در سال‌های اخیر تغییر کرده است، میزان اهمیت ویدئوها در تمامی پلتفرم‌ها است. فیسبوک پیش‌بینی کرده است که طی ۵ سال آینده، کل پلتفرم را ویدئو در برمی‌گیرد.   همانطور...

ادامه مطلب

تیک آبی در اینستاگرام

تیک آبی دراینستاگرام چیست؟ یکی از ویژگی هایی که اینستاگرام به اکانت های افراد مشهور می دهد تا صفحه آن ها از صفحات جعلی متمایز شود قرار دادن تیک آبی در پروفایل آن ها می باشد. اصطلاحا به این تیک آبی، Verified Badge گفته می شود. اگر دقت کرده باشید برخی از کاربران اینستاگرام دارای تیک آبی هستند می توانید این علامت را در کنار اسم آن ها مشاهده کنید. این تیک برای افراد مشهوری است که احتمالا پیج فیک برای آنها ساخته می شود. به همین دلیل اینستاگرام سعی می کند با دادن این نشان به این دسته از...

ادامه مطلب

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟   دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) به مجموعه فعالیت هایی که جهت تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد گفته می شود. این یک تعریف خیلی ساده از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی بود. در واقع دیجیتال مارکتینگ خیلی گسترده تر از دیگر روش های بازاریابی در کسب و کارهای سنتی است. چرا بازاریابی دیجیتالی؟ حتما از تعداد افرادی که از موبایل های خود برای انجام کارهای روزمره شان استفاده می کنند خبر دارید؟ البته دقیقا نه ولی حدودا می دانید. قبلا که در هر خانواده ای فقط پدرها تلفن همراه داشتند. آن...

ادامه مطلب