رسانه ها

BTL

استراتژی تبلیغاتی برای مخاطبان هدف خاص از جمله مهمترین فعالیت هایی است که شرکت های تبلیغاتی انجام می دهند. واحد BTL کانون تبلیغاتی مات، به منظور ارائه خدمات کامل بازاریابی به فعالان عرصه تولید و تجارت، در حوزه BTL راه اندازی شده است. این واحد...

اطلاعات بیشتر

رسانه های دیجیتال

رسانه دیجیتال، پلتفرمی است که امکان تبادل و انتقال کلیه مفاهیم تصویری، صوتی و یا ویدئویی را بواسطه ابزارهای دیجیتالی به طرق مختلف پدید می آورد. این رسانه ها ممکن است به شکل نرم افزارهای رایانه ای، پایگاه ها و گروه های اینترنتی، بازی های...

اطلاعات بیشتر

سینمای خانگی

رسانه خانگی یا شبکه نمایش خانگی (ویدئو رسانه) به ناشر فیلم ویدئویی یا سریال گفته می شود. یک رسانه خانگی ممکن است دوبلاژ و توزیع یک فیلم را انجام دهد. و یا ممکن است خود دست به تولید زده و اقدام به پخش آن نماید....

اطلاعات بیشتر

تلویزیون و رادیو

تلویزیون و رادیو همچنان پرمخاطب ترین و محبوبترین پلتفرم برای تبلیغات به شمار می روند. اگرچه به علت سرعت گرفتن روند پیشرفت تکنولوژی و افزایش علاقه نسل جدید به فضای مجازی در آینده ای نه چندان دور شاهد کمتر شدن تاثیر اینگونه تبلیغات خواهیم بود...

اطلاعات بیشتر

نقطه فروش

تبلیغات در نقطه فروش یکی از انواع تاثیرگذار تبلیغ است. در این روش ضمن در نظر گرفتن هزینه به نسبت کم تبلیغات، افرادی که با هدف خرید به محل های فروش مراجعه می کنند با دیدن تبلیغات محصولات مختلف و جدید، ضمن فراهم بودن شرایط...

اطلاعات بیشتر

بیلبورد

یکی از تاثیرگذار ترین و مهمترین تبلیغات محیطی، بیلبورد می باشد که نسبت به سایر ابزارهای تبلیغات محیطی بیشترین قدمت را نیز دارد. ارزش این رسانه ناشی از دسترسی به طیف گسترده ای از مخاطبین می باشد که معمولاً در پربازدیدترین و پرترددترین مکان ها...

اطلاعات بیشتر