خدمات

رویدادها و تجارب مشتری

برنامه ریزی و اجرای رویدادهای خاص از دیگر اقدامات آژانس تبلیغاتی مات می باشد، این رویدادها که از آن تحت عنوان صنعت یاد می شود، امروزه از اهمیت بالایی برخوردار گردیده و به برندها توصیه می شود، برای آنکه تجربه و دیدگاه مشتریان از شما مثبت باشد از این صنعت غافل نشوند. برگزاری چنین رویدادهایی معمولاً برعهده کارمندان بخش روابط عمومی است و مهمترین نکته در این میان تجربه ای است که مشتریان با پشت سر گذاشتن این رویداد خواهد داشت، بخش روابط عمومی باید نظارت داشته باشد تا رویداد مورد نظر بدون عیب و نقصی انجام شود و مردم...

جزئیات بیشتر

روابط عمومی

روابط عمومی یکی از اشکال ارتباطات بازاریابی است که به دنبال ایجاد روابط حسنه با ذینفعان سازمان، رسانه ها و عموم جامعه است. سازمان ها، ارگان ها، افراد حقیقی و حقوقی نیاز به بخش روابط عمومی داشته و بهتر است در کلیه فعالیت های خود به این بخش توجه ویژه داشته باشند. مزیت خاص روابط عمومی در آن است که در صورت موفقیت، اعتبار پیام انتقال داده شده به مخاطب از این طریق به مراتب بیشتر از اعتبار پیام های تبلیغاتی است. امروزه دنیای اطراف ما پر است از تبلیغاتی که به طرق مختلف بر سر راه ما قرار می...

جزئیات بیشتر

تبلیغات

امروزه همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی، تثبیت یک برند در ذهن مصرف کننده به مراتب سخت تر و متعاقباً فرآیندهای تبلیغی، ترویجی و ترفیعی از قبل مهم تر شده است. داشتن سیستم یکپارچه بازاریابی و ارتباطات می تواند بهترین ابزار برای تثبیت برند در ذهن مشتری باشد؛ براي تحقق این امر شرکت ها می توانند از ابزارهاي عمومي ترويج، مثل تبليغات،ترويج فروش، فروش شخصي، روابط عمومي و بازاريابي مستقيم کمک بگیرند. همچنین بکارگیری متدهای نوین در بازاریابی دیجیتالی و توسعه نام تجاری، از جمله راهکارهایی است که می تواند در دستیابی به اهداف اصلی تبلیغات، یعنی معرفی محصول و...

جزئیات بیشتر

بازاریابی دیجیتال

امروزه شاهد تغییری اساسی در نوع ارتباط مردم با یکدیگر هستیم ارتباطی از جنس دیجیتال و در قالب شبکه های اجتماعی که در بستر فضای مجازی محقق می شود. با توجه به اهمیت و گسترش این تغییر، تبلیغات نیز شکل و شمایلی جدید به خود گرفته و بهتر است به این رسانه به عنوان ابزاری اثربخش به ویژه برای نسل جوان و تحصیل‌کرده بیشتر توجه کرد. به دنبال استقبال روز افزون کاربران، فضای مجازی، به یکی از بهترین نقاط دسترسی به مخاطبان هدف برند های مختلف تبدیل شده است. شرکتهای برتر دنیا هر ساله مبالغ بیشتری را صرف بازاریابی و...

جزئیات بیشتر

رسانه

رسانه کانال ارتباطی با مخاطبان است. تاثیر رسانه همان ارزش کیفی رویت پیامی است که از یک وسیله خاص به مخاطب منتقل می شود. رسانه های مختلف هرکدام با هدف های مصرفی خاصی تناسب دارند، یعنی طرح موضوعی ممکن است از رسانه ای مفید و از رسانه دیگر ناکارآمد و بی فایده باشد. به منظور آنکه پیام تبلیغ به مصرف کننده یا گروه مورد نظر برسد به یک حامل پیام نیاز است. این حامل در قالب رسانه و به اشکال مختلفی همچون؛ تلویزیون،رادیو، اینترنت، فیلم، آگهی، انواع رسانه های تبلیغات محیطی مثل بیلبورد و…. دیده می شود. مهمترین نکته در...

جزئیات بیشتر

خلاقیت

مهمترین هدف در مورد هر تبلیغی این است که کدام تبلیغ در نهایت ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبان دارد و میل به خرید را افزایش می دهد، برای رسیدن به چنین جایگاهی لازم است تبلیغاتی اثربخش داشته باشیم، از ملزومات اثربخشی تبلیغات، خلاقیت است. خلاقیت یعنی داشتن ایده های ناب و استفاده از موقعیت های نرمال به شکلی خاص و منحصربفرد. موفقیت یک برند چه در بخش معرفی و چه در پیشبرد فروش در گرو خلاقیت مورد استفاده در بیان پیام استراتژیک است. آژانس های تبلیغاتی در تمام دنیا به علت داشتن تخصص، تبحر و تجربه کافی در تبلیغات، معمولاً...

جزئیات بیشتر

برند

برند مجموعه ای است از نام، طرح نماد یا نمانام که می تواند متعلق به یک شخصیت حقیقی یا حقوقی مانند فرد یا شرکت باشد و کل ویژگی های ذهنی و جسمی است که با یک سرویس و خدمت یا یک کالا و شخصیت یا یک نهاد و جنبش گره خورده است. هر آنچه در یک سازمان تحت عنوان نام برند قرار می گیرد از جمله فرآیندها، آداب و رفتار و ادبیات جاری در سازمان و خروجی های محتوایی و اجرایی بایستی سیاستهای کلان و استراتژی برند را دنبال نمایند. مواردی همچون رنگ سازمانی، اسناد بصری و هویتی، قواعد و...

جزئیات بیشتر

بازاریابی

در گذشته مفهوم بازاریابی صرفاً در یافتن بستری برای فروش محصولات و خدمات خلاصه می شد. اما امروزه این مفهوم گسترش یافته و از جمله مهمترین فعالیت ها برای دستیابی به هدف نهایی هر سازمانی یعنی سودآوری و بقا است. طبق تعریف کاتلر در جدیدترین ویرایش کتاب اصول بازاریابی”بازاریابی فرآیندی است که شرکت ها از طریق آن به خلق ارزش برای مخاطبان پرداخته و سپس با تقویت و تحکیم کیفیت روابط با مشتری، برای خود نیز ارزش می آفریند.” در ابتدا بیشتر بازاریابی انبوه مورد استفاده بود که در آن تولید انبوه، توزیع انبوه و تبلیغ انبوه برای یک نوع...

جزئیات بیشتر